april 14, 2008

Bližnje srečanje z nategom na Bolhi - previdno


V kasico prasico mečem drobiž, ki mi na koncu dneva ostane v žepu in denarnici. V enem letu se je nabrala vsota za novo igračo z zaslonom. Za iPhone. Naročilo preko uradne Apple strani v Evropo ni mogoče, dobavni rok je precej dolg. Prebrskam po Bolhi.com in zasledim ponudbo s (sumljivo?) ugodno ceno.

Poskusim. Stopim v kontakt s prodajalcem. Čeprav je bil oglas v slovenščini, se mi javi oseba iz Londona in mi sporoči:
I will write my messages in English because I don't write or speech very good your language.
The price and details for the Internet advert are correct
The product is brand new in sealed box with warranty.
The delivery time is around 2/3 days .
We will use TNT Shipping Company for this so we can have a safe deal and your money and my product can be safe.
If you are interested please reply me so I can give you more information
Thanks for your time and interest.

Piše mi iz elektronskega naslova. Ime naj bi mu bilo Banu Robert. Izvem, da nima prask, da je nov in da je odklenjen. Poskusim. Prosim ga, naj odda paket.

Zabava se prične.



Paket naj bi bil oddan preko TNT Express poštne službe. Pa res? Pogledam domeno pošiljatelja in ugotovim, da je bilo elektronsko sporočilo poslano z naslova tnt.express@london.com! Da podjetje TNT s poslovalnicami v vseh državah ne bi imelo svoje domene? Moj avtomehanik jo ima! Postane še bolj sumljivo.

Podrobno pregledam poslano sporočilo, kjer je kot pošiljatelj naveden John Davis. Kdo mi zdaj prodaja? Robert ali John? Denar naj bi nakazal s pomočjo storitve Western Union agentu Joe Colu, ki bi denar zadržal dokler mu ne bi sporočil, da je s telefonom vse OK.

Preverim seznam uradnih Western Union agentov na spletu. Začuda - na njem ni Johna Cola. Presenečeni?

Kot zadnje pošljem še elektronsko sporočilo na TNTjevo stran navedeno v mejlu s vprašanjem ali je bil paket res oddan pri njih. Nazaj dobim odgovor.



Get a free email account?

Johna, Joa ali Roberta sem poslal v pičkomaterno. Zaradi takšnih šabalajzerjev, če si lahko sposodim izraz Zrneca, je internet nevaren.

Telefon še kupujem :)

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Dobr, da si si gor prsu! Marsikoga je pa tale tip ze verjetno nategnu, pa marsikoga se bo... salabajzerji kretenski :)

Vso sreco pri iPhonu :)

Unknown pravi ...

No, sam bi ti prej svetoval, da si nabavi nokio N95. iPhone za našo malo državico ima vsepremalo funkcionalnosti, res pa je da izpadeš z njim ...

Anonimni pravi ...

Preskusil sem Nokio N95. Tudi po dveh dnevih igranja mi je ves nabor funkcionalnosti konfuzen. Čeprav moram biti pošten - telefon bom kupil izključno zato ker je lep. Obstajajo boljši telefoni. Ne obstaja pa lepši telefon ;)

Davor pravi ...

Bemo mater. Veš da bi tale hudič skoraj tudi mene nategnil in sicer z telefonom SE W960i. Jaz sem mu še tolko zaupal, da sem celo na banko šou - tam so mi na srečo zavrnili nakazilo. Ko bom v Angliji se bom vsekakor zglasil na tem naslovu. grr

Davor pravi ...

Aja pa še to. Odločil sem se malo pozabaviti z njim in sicer rekel sem mu, da sem nakazal denar. Vam povem odziv :)

Davor pravi ...

takole se je odvila zadeva :)
iz tujine samo še preko ebaya in paypala


banu: hi
jaz: hi
so when i get my SE ?
Poslano: sreda, 18:02.
banu ima novo sporočilo stanja - leave a message 18:04
jaz: hello ?
Poslano: sreda, 18:05.
jaz: abu
Poslano: sreda, 18:11.
jaz: maybe you are quiet because you are a fraud ?
banu: hey
i was talking all this time
Davor: hello ?
me: the payment is done ?
Sent at 7:06 PM on Wednesday
me: still there ?
Sent at 7:11 PM on Wednesday
Davor's new status message - »... bog ne samo, da rad kocka, ampak vrže kocko tudi tja, kjer je mi ne moremo več zaznati ...« 7:12 PM
Davor: maybe you are quiet because you are a fraud ?
see ?
jaz: payment is done yes
banu: if is done you have to contact the TNT agent to inform him
jaz: i did
banu: ok then you have to wait
TNT replied you ?
jaz: not yet
banu: they will contact you soon with new instructions
Poslano: sreda, 18:18.
jaz: ok
Poslano: sreda, 18:19.
banu: thanks for your choice to make this deal with me you will not be disappointed
Poslano: sreda, 18:21.
banu: i just called TNT and they said me that the payment wasn`t done yet
and they said me that the payment must be procesed
before
and to give them a call later
jaz: mybe
maybe
banu: if you say that you have done the payment i trust you
jaz: western union at ljubljanska banka
banu: i will call TNT in 15 minutes to see if is everything alright
the payment was done in Ljubljana ?
jaz: Mozirje
banu: Mozirje is a city ?
jaz: no
it's a planet
banu: planet ???
jaz: planet in the andromeda galaxy
banu: what ? ? ?
mr Davor
have you complete the payment ?
jaz: yes
banu: and you also send the payment informations to TNT Express agent ?
jaz: yes
the WE code
i cashed payment in Messier 31 (M31, NGC 224) - the Andromeda galaxy. That is the nearest galaxy to the milky way
banu: are you joking with me sir ?
jaz: where did you get that idea ?
banu: Andromeda galaxy ?????????
jaz: andromeda galaxy - ljubljanska banka
Poslano: sreda, 18:33.
banu: d tell me where did you find andromeda galaxy - ljubljanska banka
check this link http://www.ljubljana-tourism.si/en/ljubljana_az/1779/kategorija.html and tell me where did you find andromeda galaxy - ljubljanska banka
jaz: i created a wormhole with exotic matter to establish a path to the andromeda galaxy
banu: are trying to be funny ?
are you ?
jaz: that is not funny
these are physical facts
you are funny with your internet selling fraud
banu: i`m not stealing anything
i`m bussiness man
if you don`t want to buy my product then leave me alone
jaz: really ?
at the western union they said otherwise
banu: i don`t know what you want
i really don`t know
if you haven`t completed the payment then complete it so we can finish this
or leave me alone
jaz: dont bother yourself with the nice face
money isnt comming
banu: /[smile]
then leave me alone
i waist my time with you
jaz: me2
banu: have a good day
jaz: don't have a good day
banu: you are funny
Poslano: sreda, 18:45.

banu ni na zvezi. Sporočila, ki jih pošljete, bodo dostavljena, ko bo banu znova na zvezi.

Anonimni pravi ...

hahahahaha, stari ti si car ljubljanska banka - andromeda galaxy :D ahahahaahahahahahaha

svetovno :D dobr si ga :D

Anonimni pravi ...

Spoštovani, prosimo, če nam lahko pošljete svoj e-mail naslov, da uredimo vse potrebno za izplačilo honorarja za besedilo objavljeno v Blogoroli.

V subject pripišite prosim url vašega bloga.

Že vnaprej hvala in lep pozdrav :)

Marketing Ad