avgust 04, 2006

Kaj lahko blogerji naredimo za SiBlogs? Akcija teče...

Kot kaže nisem samoedini, ki smatra da je SiBlogs.com stran, ki si zasluži najmanj nominacijo za najboljšo spletno stran skupnosti! Zahvljujoč Cookie-ju, je prijava že oddana. Ideja je naletela na razumevanje, saj se je javilo že nekaj bloggerjev, ki so pripravljeni pomagati zbrati sredstva - 10.000 SIT za prijavo. Ves nakazan denar bomo na koncu pripeljali do Cookija, ki bo plačal položnico.

Seznam darovalcev:
1000 SIT   ursa/KislaGlista  
1000 SIT   dejan/TrustIT in crnipeter

novo*
2000 SIT   franc/lifelong in mikrobiolog 
1000 SIT   Danijel Hajdinjak 
1000 SIT   Matija Kočevar aka Tyrone Slothrop * 



Ne se ustrašit in uporabite svoje bloge, da opozorite na akcijo...


* Če se zbiralnik ustavi pri 9.000 SIT, doda zadnjega jurja. A ni kul?

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

* pol bi se že moral ustavit :)
Al pa ne čekiraš računa ...

Unknown pravi ...

Ne čekiram računa! PIN tablica mi je ostala na šihtu.

Preverjam samo mejle...

Veš kaj več kot jaz?

Sporoči...

Anonimni pravi ...

Si že čez deset :)
Zakva pa misliš, da vas tko vztrajno na pir pošiljam?

Unknown pravi ...

Kdo je nakazal.
Si sigurna, da lahko zaprem nabiranje?

Greš zraven na pivo?
Plačam :)

Anonimni pravi ...

Drugač sem pa itak mnenja, da kdor hoče, naj da tistega jurja, pa gre presežek za stroške s si.blogs (server? domena? whatever else?).

Aja. Pa complimentary pir, a ne :)
Ta gre iz moje donacije ...

Anonimni pravi ...

Eh dejan ... moi je abstinent :))))

Unknown pravi ...

Hvala! Obema.
Potem pa res moram tvojega spoznat. Da bom vsem na štajerskem lahko govoril basen o abstinentu (hec).

Svaka čast!
Do tudi David vesel.

ajd,d

Unknown pravi ...

ursa!
Javi se mi na Gmail, da mi sporočiš katero ime, znesek in link naj vpišem na seznam tistih, ki smo prispevali.

čao,d

Marketing Ad