december 28, 2009

Kupujte za prihranke!


Kupil sem televizor za 999,95€ in s tem nakupom prihranil, tako mi je povedal trgovec, skoraj neverjetnih 500€. Prihranil sem toliko, da bi lahko izplačal neto minimalno plačo (trenutno)! Kupil sem fotoaparat, pri katerem sem prihranil 50% in tako namesto 300€ plačal samo 150€. Noro, a ne? če prištejem še malenkosti sem te praznike prihranil neverjetnih 750€. Ko pomislim, na te silne prihranke me ima, da bi šel v trgovino in nadaljeval z nakupi. Da privarčujem vsaj 1000€, ker bom potem lahko kupil izdelek vreden 2000€ na katerega mi bo trgovec dal 50% popust. Saj veste, dragi bralki, zaradi razprodaj in podobnih besed.

In da se obrnem še na vaju dragi bralki. A še vesta, kako sta opravičevali nakup oblek in dodatne torbice? A niste rekli, da ste zaradi pametnega nakupa v času razprodaj, privarčevale toliko, da si lahko zraven oblek, kupite tudi torbico. Čisto slučajno prav tako z neveljetnim popustom...

Jaz televizorja in fotoaparata nisem kupil. Kot vidve verjetno niste kupile torbice k oblekam iz razprodaje. Se pa odpre vprašanje, kdaj nazadnje smo kupili izdelek, ki ni bil označen kot akcijski? V teh časih je to prav težko, ker smo neprestano obkroženi z popusti, neverjetnimi ponudbami, vedno nizkimi cenami, nalepkami, ki nas prepričujejo, da ceneje ne gre...

Popusti je samo dodaten podatek ob katerem se naivni potrošniki počutimo bolje. Zaradi njega se doma ne zjočemo ob misli na drag in morebiti ne najbolj nujen nakup. Ker če pomislimo, je normalna cena televizorja 999.95€. Ampak občutek je boljši, če trgovec napiše:

Televizor. Danes samo 999.95€ (stara cena 1499.95 - privarčujete neverjetnih 500€)
Televizor. Neverjetnih 999.95€ (popust 50% na redno ceno. Cena v normalni prodaji 1999,90€)
Televizor. Nikoli več tako ugodno - 999.95€ (priporočena cena proizvajalca 2.500€)

Tudi cene postajajo virtualne. Je čas, da postanemo vsaj potrošniki malo realnejši?

Ni komentarjev:

Marketing Ad