Mercator se je odločil pomladiti na način kot obljubljajo reklame znanih lepotnih kirurgov. Hitro in poceni. Nikjer ni napisano, da kvalitetno. Če v reklami ni izrecno poudarjena kvaliteta, potem je nikakor ne moremo pričakovati, mar ne?
Milo rečeno je uspelo Mercatorju spletno stran dvigniti iz leta 2002 v leto 2005. Pomladiti. Ne pa stran narediti tudi bolj prijazno in uporabno. Vsekakor ne v delu spletne trgovine, kjer je še vedno potrebno 300 klikov za izbris 300 priljubljenih artiklov, kjer je prestavljanje v kategorije še vedno izjemno nerodno in kjer ob izdelkih še vedno ni slik. In da ne pozabim vedno drugačnega oblikovanja informacij ob artiklu. Enkrat je naziv izdelka izpisan nad kategorijo, drugič pod njo. Nekosistentno.
Ne glede na vse pa Mercator pred ostalimi trgovci na spletnih straneh vodi z naskokom. Sledi mu Tuš, medtem ko Spar še vedno ni vstopil v to tisočletje. Hofer in Lidl pa informirata le o akcijski ponudbi. In še to - če namesto www.lidl.si napišete samo lidl.si se pojavi bela prazna stran. Super sproščujoče.
Ni komentarjev:
Objavite komentar