avgust 19, 2007

300 klikov za izbris pri Mercatorju

Verjetno je nekaj na tem, da sem ta teden na dopustu, saj sem se zopet odpravil poskusiti izvesti nakup v Mercatorjevi spletni trgovini. Od zadnjega poskusa je minilo že precej časa in v tem času so lepo prenovili vhodno spletno stran, ki je nemara koristna tistim potrošnikom, ki iščejo zabavo in Natalijo Verboten v najbližjem centru.


Spletnemu delu, ki je namenjen njihovi primarni dejavnosti - prodaji - pa niso namenili niti enega samega dodatnega gumba. Nič. Niti ene nove funkcionalnosti. Prav ničesar niso spremenili, čeprav je nedvomno jasno vsakemu, ki je kadarkoli poskušal kaj naročiti, da je to nujno potrebno.


In ko sem se odločil, da bom še enkrat poskusil znova, sem želel najprej počistiti shranjene artikle, ki sem jih ob prejšnjem nakupu dodal med priljubljene. Bilo jih je 300 in prav za vsakega bi moral klikniti X ter počakati, da se stran osveži, da bi lahko kliknil na nov X. Klikniti 300-krat ter 300-krat čakati za ponovno nalaganje celotne strani? Jaz ne.

Ni komentarjev:

Marketing Ad