Pa nisn neki dripac, ko teral bi moralo. A ko vse to gledam, se res mi zdi zamalo... V bistvu se mi jebe in vem da lajam v veter, a tu pa tam zapaše mi biti Črni Peter.
(mi2)
februar 16, 2007
Grozovita izkušnja v Mercatorjevi spletni trgovini
Govorim o uporabniški izkušnji. Po veselju, da Mercator dostavlja naročeno robo iz njihove spletne trgovine na dom tudi v Celju, sem se odločil poskusiti.
Pohvaliti velja veliko izbiro artiklov. Naj bi jih bilo več kot 9000 in veliko izmed njih poleg naziva izdelka, proizvajalca, cene ter cene na enoto vsebuje tudi simbolično sliko. Pohvalno!
Žal je to edino, kar lahko pohvalim. Navigacija po kategorijah je obupna. Katero polico si želimo ogledati izberemo iz dveh padajočih seznamov. Padajoči seznami za navigacijo!? Minilo je že nekaj let, od časa ko sem nazadnje videl padajoči seznam kot element navigacije v spletnih trgovinah.
Po izbiri kategorije se nam prikaže seznam izdelkov. Ampak samo polovično, ker se v spodnjem delu zaslona prav neprijetno izrisuje okvir košarice. Še sreča, da jo je možno s klikom na ikono prestaviti na dno strani in preprečiti njeno izrisovanje ob vsakem premiku z drsnikom.
Posamezni izdelki so označeni z ikonami, ki prikazujejo izdelke v akciji oz. Mercatorjeve izdelke. Vendar bi bilo potrebno razmisliti, da se vsaj za kupce, ki kupujemo tudi drugje, ob postavitvi kazalca miške nanje izpiše pomen ikone. Mercatorjev izdelek, vsak dan nizka cena in podobno.
Izdelek je mogoče dodati med "Moj izbor" oz. ga prestaviti neposredno v košarico. V
moj izbor si lahko shranjujemo izdelke, ki jih večkrat kupujemo. Mogoče je celo uvrstiti posamezne izdelke v kategorijo in jih tako hitreje najti. Vendar je dodajanje, brisanje in preimenovanje kategorij izvedeno skrajno nerodno. Zopet v retropozabljenem stilu.
Povedati moram, da Mercatorjeva spletna trgovina, navkljub zgoraj omenjenim pomankljivostmi, iztopa. Nenazadnje je Mercator edini izmed večjih ponudnikov, ki jo vsaj ima. Ampak to ni dovolj, nujno jo je potrebno prenoviti. Poenostaviti in postaviti na nove temelje. Omogočiti hitro iskanje, hitrejši nakup in bolj prijazno uporabniko izkušnjo.
Do nagradnje bom počakal s spletnim nakupom in šel tistih 200m do Mercatorjevega centra ter se postavil v vrsto na blagajni z najlepšo blagajničarko.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar