januar 13, 2007

Tuš Mobil - kako uspeti po mobilnih neuspehih ostalih?

Potem ko se je Vega po zgrešem pristopu dokončno poslovila iz našega trga, potem ko je Mercator prodal nekaj primerkov svojega M-mobila (kot mi je znano je večina telefonov bila kupljena za snemanje reklam), se na isti trg spušča tudi Tuš, oziroma njegov Tuš Mobil.



Lahko o Tuš Mobilu govorimo kot o oslu, ki gre na tanek led? Kako uspeti po tistem, ko Mercator vegetira, Vega pa je zvegetirala?


Kaj ponuditi? Potrebno bo več kot le znižati cene pogovorov. Ali je lahko rešitev v navezavi z ekskluzivnimi ponudniki telefonov? Verjetno je kar nekaj uporabnikov, ki bi prestopili na Tuš Mobil v kolikor bi pridobil ekskluzivno pravico za trženje novih telefonov, kot je na primer Apple iPhone? Lahko v povezavi s pravkar kupljenim ponudnikom internet storitev Volja ponudi poceni mobilni dostop do Interneta? Je to nekaj več kar bi nas prepričalo?

Kaj pa ponujanje mobilnih in spletnih storitev? Poceni nakup glasbe in filmov preko spleta, samo za Tuševe uporabnike? Dostop do mobilne televizije? Nas bodo privabili s tem?

Je lahko Tuš Mobil naslednja velika mobilna in spletna sprememba v Sloveniji? Samo želimo si lahko, da bi bilo mobilno omrežje le platforma za nove in zanimive storitve, ki si jih ob drugih dejavnostih enostavno privošči veletrgovec.

Ni komentarjev:

Marketing Ad