december 17, 2006

Poceni nakupi

Vsak nakup je drag nakup, vendar so med dragimi lahko tudi manj dragi. Robi se je lotil analitičnega raziskovanja nakupovanja tehničnega blaga v Sloveniji. Zanimiv mejl, vreden objave. Še vedno ob pravem času!

Robi pravi takole:
Tomaž je priporočil novo stran www.ceneje.si in se strinjam, da je odlična. Jaz priporočam še www.idealo.de kjer vidiš tudi graf “nihanje cene zadnjih 90 dni”:

Pa še malo sem raziskoval, sedaj ko prihaja čas, ko bo treba osvežit “gadgete” (in prepričat polovičke, da se splača – kot to one znajo za čeveljce).
Na Ceneje.si sem pogedal za moj sveže novi foto-flash “Speedlite 430” na http://www.ceneje.si/canon-bliskavica-speedlite-430ex
kjer je zmagovalec majdic.at (58.633 SIT) vendar se je treba po robo odpravit v celovec (2x90km). Cena je tam za cash, pri plačilu s kartico je še dodatnih 2%

Pri www.mediamarket.si, ki ni na seznamu ceneje.si sem flash dobil še ceneje – za 58.000 SIT. Plačilo je možno le z gotovino. Prevzem je na sedežu firme v LJ na Kajuhovi (pri novem Bauhausu). Dobiš še SI račun in garancijo.

Njihova logika: naročajo “masovno” preko ineta (DE) večinoma za znane kupce in v DE tudi sami hodijo iskat robo. Ponavadi gredo v sredo v DE in v četrtek izdajajo robo. Ko sem bil jaz ta teden pri njih je bila kar dolga vrsta, pa kakih 30 še toplih LCD TV-jev sem naštel. Samo 37“ in večji za znane kupce. Drug teden bo najbrž isto. Sicer pa na spletu nimajo veliko robe niti ne furajo nekega imiđa. Prodajajo veliko tudi preko bolhe, vendar niso prepoznavni. Glede na ponudbo se mi zdi, da se skrivajo pod: ico32 . Zrihtajo praktično vse od tehnične robe, ki se dobi na netu. Poizvedba se jim pošlje na email, kjer ti vrnejo dobavni rok in ceno. V mojem primeru je očitno celo prvič kupil tak flash, saj je šele ko sem bil tam, v svojem DOS programu odprl nov artikel, vnesel nabavno ceno iz njegovega DE računa (žal nisem dobr videl cene L), vnesel prodajno ceno in mi artikel prodal. Roba original zapakirana, imam pa njihov SI račun.

Še primerjave:
Canon 350D body only: na bolhi ga ico32 prodaja za 139.000, na ceneje.si je najnižji pri 156.000. (pri idealo.de je najcenejši 532€+19€=132.000+poštnina DeàSI)
Canon 400D body: 158.000 pri ico32, 157.180 pri ceneje.si toda v AT, 179.991 najceneje pri SI trgovcu...

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kadar kupujem kakšen gadget, najprej prečešem splet. Tako doma kot v tujini. Ceneje.si se tudi dobro obnese.

Ko dobim okvirno predstavo o najnižji ceni določenega izbranega izdelka, malo potelefoniram naokoli. Pogosto se zgodi, da se da na določeno zadevo dobiti še dodatnih vsaj 20% popusta. Pri ceni novega LCD TV (minus 50k) ali pa novega fotoaparata (-20k) , se je to že pošteno poznalo.

Anonimni pravi ...

ja pri tehle mediamarket sem nabavil panasonic digitalca pa pred 15 leti tchnics cd player (se deluje)in je blo kar ene 20 jurjev cenej kot pri official dealerjih in nobenih tezav. Pa se ce mas kake cudne zelje ti jih probajo izpolnit.
lp

Anonimni pravi ...

Pri Mediamarketu sem jaz kupil svoj LCD TV in je prišel 45.000 SIT ceneje kot pri drugem najcenejšem ponudniku - se splača.

Anonimni pravi ...

Hahaha, fantje moji, kaj bo pa, če zadeva crkne v garanciji?

Takrat bodo pa problemi pa pizdenja :)

Anonimni pravi ...

Si se vprašal, zakaj se da dobit 20% popusta? Kaj ni to cca 20% DDV :)

Marketing Ad