oktober 23, 2006

Cene trgovcev - ali zakaj se jih bojijo objaviti?







Objava cenika izdelkov in storitev na vidnem mestu je le ena izmed končno mogih zahtev ob ustanovitvi podjetja. Da nalimaš ceno inženirskih ur na steno. Da javnosti sporočiš koliko računaš za izdelek iz police. Da objaviš svojo ceno in sporočiš potrošniku ali si lahko to, kar imaš in želiš prodati, sploh lahko privošči.

Popravite me, drage pravnice in pravniki, FDVjevke in FDVjevci, potrošnice in potrošniki. Mar ni naša potrošniška pravica pridobiti informacije o cenah, da se potem lahko svobodno odločamo. Da vemo kje bomo kupovali? Ste se kdaj vprašali, koliko bi nakup špecerije, ki ste jo opravili v Tušu, znašal v Mercatorju in obratno? Kakšne so razlike trgovcev v ceni za isti izdelek? Nepomembna pomembnost!?

Zatakne se, ko želite dobiti informacijo od naših veletrgovcev. Spar, Tuš in Mercator se na prošnje za posredovanje cenikov njihovih izdelkov preprosto ne zmenijo. Niti odgovorijo ne na posredovano prošnjo. Niti ne odgovorijo, ali obstaja kakšen predpis, s katerim bi prepovedali popisovanje cen v trgovini.

Če jih nočejo javno objaviti, jih bomo pa z udarniško akcijo popisali!?

Naj vas ne zavedejo slogani v stilu "Kjer dobre stvari stanejo manj", "Vsak dan nizka cena" ter "Brez dvoma najnižje cene", ker so to za nas potrošnike le prazne besede. Oglaševanje, marketig, "advertajzing" če hočete! Dokler nam ne bodo dovolili primerjati cen!

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Dejan, imaš kakšno idejo? Tudi sam vprašujem in poskušam z aktivacijo Slovencev.

Anonimni pravi ...

Imam eno idejo in jo tudi razvijam... Pocakaj do 1. feruarja, ko jo bom v omejenem krogu brez oglaševanja tudi postavil na ogled. Ce te zanima mi pusti mejl, ker bom vesel vsakega komentarja?

Kako pa se boriš ti?

pisi na:
1. začni z "dejan"
2. postavi piko
3. vpiši "mauer"
4. dodaj znak @
5. vpiši "gmail"
6. in zaključi z ".com"

lp
Crni Peter

Marketing Ad