marec 30, 2007

Spletni Lidl zaostaja



Lidl se očitno požvižga na gregorijanski, julijanski ter kitajski koledar. Požvižga se na očitno dejstvo vseh teh koledarjev. Namreč, da se številka dneva spremeni po tem, ko se na nebu zamenjata sonce in luna.

Lidlu se je ustavil čas. Spletni čas! Kateri naj bi tekel še hitreje od klasičnega.

Še en dokaz, da ne mislijo resno nastopiti na spletu. Podobno kot Hofer. Nekaj imajo, vendar ne vedo zakaj.

Danes smo 30.3, na spletnem mestu pa še vedno največji del zaslona zavzema animacija, ki nas vabi na otvoritev, ki se je zgodila včeraj. Super! Če je tudi sadje tako sveže, kot so sveže spletne strani in vsebina na njih, potem se bo marsikdo še zastrupil.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Heh. Še vedno. Gremo stavit, kdaj bodo spremenili? Stavim na četrtek, 5. aprila.

Unknown pravi ...

Sreda. Stavim picapivo :)

Unknown pravi ...

Jaz pico. Ti pivo.
Danes je ponedeljek in namesto vabila tam sveti beseda Hvala. Za kaj že?

Marketing Ad