julij 06, 2006

Vas pokličemo nazaj...

"Dober dan, vam lahko pomagam?" me ogovori prodajalka srednjih let v prodajalni Merkur, kamor sem šel vnovčit nagrado po prevelikem zapravljanju ob prenovi stanovanja.
"Gledam tele brezžične ruterje in vidim da imate Linksysa. A imate samo tale model?" jo vprašam, ko gledam Linksys WRT54G, kateremu v oznaki manjka črka L, ki označuje operacijski sistem Linux.
Prikradejo se mi nesramne misli, da bi jo povprašal v čem je razlika med modelom na polici in tistim, ki bi ga želel kupiti. In že se spomnim, da bi bil isti kot moj fater, ki vedno ko ima priložnost zastavlja prodjalkam čudna vprašanja medtem ko kupuje motorne žage ali drugo električno orodje v stilu:"Ženska, kdo te je postavil v oddelek orodja?! Na tem oddelku pa ženske ne morejo veliko pomagati nam - dedcem!"
"Veste kaj gospod... Trenutno iskanega modela nimamo na zalogi, ampak si bom vse zapisala in bomo zjutraj preverili pri našem dobavitelju. Vas pokličemo nazaj, sigurno..."
"No fino, potem pa le napišite da me zanima model WRT54GL in me prosim pokličite na moj mobitel," in ji ob tem zaupam številko mobitela, ki že itak zvoni tudi takrat ko ni potrebno.
In kot večina drugih žensk, katere so vzele mojo telefonsko številko in rekle, da me bodo naslednji dan poklicale - NI BILO NIČ!

Ni komentarjev:

Marketing Ad