julij 11, 2006

Priložnostni gledalec nogometa

Nisem ne vem kakšen hud gledalec fuzbala. V bistvu sem priložnostni gledalec.
Ne morem se identificirati z navijači, niti z igralci.

Sem pa spremljal precej tekem letošnjega svetovnega prvenstva iz preprostih razlogov:
- ker sicer ne bi mogel sodelovati v večini pogovorov ob kosilu/šanku/družbi, kar bi me za en mesec popolnoma desocializiralo
- ker smo v službi uvedli interno stavnico na kateri sem, navkljub ogledu nekaj tekem, popušil
- ker so bile razprave o komentatorjih precej hude. Zato sem gledal nekaj tekem na HRT - dokler jih ni prekrila sivina. Potem sem šel na morje in HRT spremljal tam
- ker me je zanimalo, ali bo kdo prejel Jonasov iPod
- ker sem postajal velik fen Zidana, dokler ni napravil zadnje neumnosti - balkanac

Za fane Zidana: Stisni čelnoprsnega Italijanu!

Ni komentarjev:

Marketing Ad