december 21, 2007

Spletna storitev 2007 - rememberthemilk.com


Google skrbi za mojo pošto, za moj koledar, za moje dokumente ter za branje novic. Google je postal moj Microsoft Office na spletu. Office v katerem se mi ni potrebno ukvarjati z javno objavo dokumentov. Office, ki mi omogoča skupinsko delo z dokumenti. Da imam vse te informacije zbrane na enem mestu poskrbi iGoogle s svojimi vtičniki (add-ins). Odličen paket v katerem postajajo vse storitve med sabo čedalje bolj povezane.

V vsem Googlovem izobilju aplikacij sem vendarle pogrešal aplikacijo s katero bi hitro in enostavno lahko urejal opravila. "To-do" listo. Pri "To-Do" listah je pomembno, da jih je mogoče čim hitreje vpisati opravilo. Da ni potrebno odbrskati na spletno stran, se logirati in potem vnesti opravilo. Enako pomembno je, da je seznam opravil ves čas na zaslonu in da se ga ne morete izogniti, četudi so na njem neprijetna opravila. Da ni potrebno odbrskati na spletno stran, se logirati za to, da vidim kaj imam za opraviti.


Spletna stran s smešnim imenom "Remember the Milk" mi nudi prav to. Hiter vpis opravil kar preko iGoogle vtičnika, integracijo v GMail ter v Google Calendars. Ne boste verjeli, ampak seznam opravil lahko urejate tudi v času, ko niste povezani v internet zahvaljujoč Google Gear vmesniku. Rememberthemilk.com je aplikacija, ki izgleda kot, da so jo napisali pri Googlu. Deluje tako dobro, kot to pričakujemo od Googla. Verjetno je le še vprašanje časa, kdaj jo bo Google kupil.


Zaradi uporabne vrednosti, dobre itegracije, uporabe naprednih tehnologij ji Akademija Črnega Petra podeljuje laskav naziv naj spletne aplikacije 2007.

Ni komentarjev:

Marketing Ad