junij 06, 2007

Ledvice na resničnostnem šovu


Drage gledalke, dragi gledalci! V tokratni oddaji bomo podelili še zdravo ledvico, ki jo podarja ga. Novak, katera boleha za neozdravljivo boleznijo. Zdravniki ji obetajo le še nekaj dni življenja. Zato velja pohiteti z našim kvizom. Zaradi objektivnih razlogov bomo izpeljali samo en krog. Saj lahko v nasprotnem primeru predčasno izgubimo sponzorja ledvice.
(po tem delu se del publike iz srca nasmeji)
Prosim za aplavz našim trem tekmovalcem. Tekmovalec A je star 22 let in redno obiskuje fitnes ter dializni center. Tekmovalka B je že izgubila eno ledvico, sedaj pa ji telo odklanja še drugo. Poleg tega rada kuha in pere črno perilo s Persilom Black. Tretji tekmovalec neizmerno uživa v dvodnevnih izletih. Vsak tretji dan namreč obiskuje sestro v kliničnem centru, ki ga "da dol".
(po tem delu se moški del publike iz srca nasmeji)

Morbidno?

Gre za dober marketinški trik ter ozaveščanje gledalcev glede pomanjkanja organov? Ali za grobo prekoračitev etičnih meril? Do kam lahko še gremo? Kaj lahko še pričakujemo? Kaj nas bo še šokiralo?

Zaradi "šok oddaj", "šol prizorov", "šok novic", "šok fotografij" postajamo imuni na šoke. Izgubljamo zdravo pamet, ker se nam šok zdi pričakovan. Celo pogrešamo ga. Pričakujemo šok. In z vsakim šokom, ki nam ga postrežejo, se meje sprejemanja šoka pomaknejo. Šok terapija. Šok, ki je rajcal včeraj, danes ne rajca več. Zato je potreben nov, še bolj šokaten šok. Šok za danes. Ker jutri bo že nov.

Ni komentarjev:

Marketing Ad