marec 19, 2007

Izbor trgovca in kupca leta 2007

Reklame delujejo. Zato jih je vedno več. Zato smo vedno bolj zavedeni. Zato ker nas silijo verjeti v nekaj, kar bi si želeli verjeti in imeti. Zato se je bilo za izbiro naj kupca in naj trgovca dvigniti nad jumbo plakate, WC reklame, radijske oglase ter fluroscentne reklamne napise. Potreben je bil premislek, predno je akademija Črnega Petra podelila "laskava" naziva naj trgovca in naj kupca.

Črni Peter podeljuje naziv trgovca leta podjetju ROTIS
Marketinške sposobnosti podjetja, ki zaposluje skoraj 100 ljudi, so vredne občudovanja. Uspeli so preprodati tujo vojaško opremo navkljub močnemu slovenskemu podjetju, ki se prav s taistimi produkti želi strateško umestiti na zemljevid svetovnih orožarskih podjetij. Uspeli so prodati skoraj 2 osemkolesnika na zaposlenega, čeprav se je šele po podpisu izkazalo, da je bilo nekaj izmed njih v bistvu čisto neopremljenih. Uspeli so prepričati kupca, da bodo postavili proizvodnjo v Sloveniji, čeprav so še v času podpisa pogodbe iskali strateškega partnerja. Uspeli so prepričati kupca, da jim je verjel na besedo.

Črni Peter podeljuje naziv kupca leta g. Karlu Erjavcu
G. Karel Erjavec je zaposlen na ministrstvu za obrambo. Njegovo delo je hvaležno. Letno mora zapraviti za 2% BDP evrov. Sicer se mu lahko stolček zatrese. Zato g. Erjavec troši. Ker sicer nam lahko NATO zažuga, da premalo zapravljamo. Zato g. Erjavec kupuje stvari za katere v bistvu ne ve, kako, kdaj in kje jih uporabiti. Kupuje v naprej. Kupuje zato, da se vidi. Kupuje na veliko. Ker skrbi za ugled in prestiž rad nakupuje v tujini.

Ni komentarjev:

Marketing Ad