marec 09, 2007

Bo Lidl odprl tudi spletna vrata?



Če med novice štejem dogodke, ki presenečajo, pomaknejo meje, šokirajo ali razveseljujejo, potem odprtje novih trgovskih verig v Sloveniji definitivno ne sodi v ta segment. Na tem področju nas težko presentijo, pomaknejo meje, šokirajo ali pretirano razveselijo.

Odprtje nove trgovske verige, kot je na primer Lidl, pomeni za nas potrošnike le še dodaten katalog v že tako polnih poštnih predalih. Nekaj padlih dreves. Z visokimi cenami ter privlačno ponudbo slovenskih izdelkov nas želi razveseliti Mercator. Z nizkimi cenami in dvomljivo ponudbo nas prepričuje Hardi (ps: še vedno brez spletne strani). Ostali so nekje vmes. Kamor se bo verjetno uvrstil tudi Lidl. Nekje med Sparom in Hoferjem.

Bo Lidl zato več stavil na splet? Spletno trgovino s prijazno ponudbo ter dostavo na dom? Glede na spletne strani matičnega podjeta močno dvomim. Še ena siva sredina.

Ni komentarjev:

Marketing Ad