oktober 09, 2008

Realnostni šov - sodoben dokaz da smo še živi

Zaradi "šok oddaj", "šol prizorov", "šok novic", "šok fotografij" postajamo imuni na šoke. Izgubljamo zdravo pamet, ker se nam šok zdi pričakovan. Celo pogrešamo ga. Pričakujemo šok. In z vsakim šokom, ki nam ga postrežejo, se meje sprejemanja šoka pomaknejo. Šok terapija. Šok, ki je rajcal včeraj, danes ne rajca več. Zato je potreben nov, še bolj šokaten šok. Šok za danes. Ker jutri bo že nov.

Zaprti ljudje v sobi so svoj dan predstavljali šok. Gledanost je bila rekordna. Druga sezona nas je že dolgočasila tako zelo, da se v večini ne spomnimo niti enega obraza. Potrebno je bilo nekaj drugega. Zato so ljudi zaprli v bar. Gledanost je bila rekordna. Druga sezona nas je že tako dolgočasila, da se v večini ne spomnimo niti enega obraza. Potrebno je bilo neka drugega. Še bolj čudnega. Ljudi so zato zaprli na kmetijo. Pravkar nas dolgočasi druga sezona. Ki je verjetno manj gledana od prve. In katere obrazov nastopajočih ne bomo prepoznali na ulici.

V bolj čudnih situacijah se nahajajo "navadni" ljudje na TV ekranih, bolj žive se počutijo navadni gledalci. Ker lahko zapustijo svojo sobico, medtem ko jo "navadnež" na TVju ne more. Ker mu ni treba delati kot natakar, kar je nuja "navadnežu" na TVju. Ker mu ni potrebno vedeti, kakšne barve je krava. Sploh veselo je, ko se ljudje sprejo. Ali ko se osmešijo. To nas naredi vesele. Navdušene. O tem lahko potem govorimo. Nerodam se lahko smejimo. Ker so takšni kot mi. Samo da so oni na televiziji. "Navadneži" ki se jim godi slabše kot nam navadnežem pred TVji nas naredijo vesele. Žive!

Kaj bo sledilo, ko se bomo navadili gledanja mestnih otrok, kako molzejo kravo? Bodo ljudi zaprli v zapor? Jih postavili v prostor poln različnega alkohola in jih potem opazovali pri delu? Jih bodo postavili na ulico, da bodo tekmovali kdo bo z beračenjem zbral več denarja? Nisem pravi za ugibanje. Niti za gledanje.

Vsekakor bo zabava za navadneže postajala vse bolj groteskna. Šokantna. Šok doza za nekaj minut... Dolgočano. Do naslednjega šoka!

Ni komentarjev:

Marketing Ad