avgust 09, 2008

Na novi strani

Mike je na primer rad na splošno razlagal kako deluje glasbena industrija in kako v splošnem izgledajo veliki poslovilni koncerti po katerih je bil tako poznan, da so njegovi privrženci že nosili majice z napisom »Samo še 2 leti do naslednjega poslovilnega koncerta.« Izpustiti je moral vse podrobnosti, saj so se zgodile v preteklosti in so bile osebno vezane nanj, oziroma vsaj na določene njegove organe.

Arnold je veljal za edinega Otočana, kateri je morebiti kdaj prekršil člen 17642. Ostaja le pri ogibanju, saj ga je bilo skoraj nemogoče razumeti. Nihče ne more potrditi, da ga je slišal, kaj šele razumel, govoriti o sočnih podrobnostih preteklosti. Bil je guverner ene izmed državic, za katero je znano, da je lepota daleč pomembnejša od sposobnosti razumljivega govora in da je pravi odgovor na vsako intelektualno vprašanje lep nasmešek. V tej državi so se postavljale lepe hiše, adaptirali so se telesni organi, mišičasta telesa so izklesali vitaminski napitki. Bila je dežela lepih ljudi, ki so živeli po načelu desetih zapovedi, ki so se spreminjala tedensko in katera so bila zapisana v preroških revijah o ženskah in moških, kot je na primer Cosmopolitan ter Men's Health.

Govorjenje o splošnem je najbolj obvladal vratar, kateri je obogatel s prodajanjem pravice za uporabo oken. V njegova okna je vgradil tehnologijo, ki je bila prepoznavna po tem, da si oknom lahko zastavljal vprašanja na katera so odgovarjala tako splošno, da si z odgovorom nikoli nisi mogel pomagati, si je pa bilo mogoče ob vprašanju ogledati animirano plešočo pisarniško sponko z očmi, katera je naredila uverturo v splošen odgovor.

Po določenem času lahko postane govorjenje o splošnem zelo moreča in ponavljajoča se izkušnja, na moč podobna prebiranju  reklamnih katalogov, ki jih poštarji mečejo v naše poštne predale.
Kot vse splošne stvari so tudi katalogi nekaj časa zanimivi. So različnih barv, oblik in v njih je na stotine izdelkov, ki so zelo poceni. Nekatere je mogoče s kartico zadovoljstva ob pravem dnevu kupiti tudi 50% ceneje. Vsak izmed prodajalcev izbere svojo barvo, ki je po nekem trgovskem pravilu v barvnem krogu diagonalno različna od barve konkurenčnega podjetja. Ko se zavemo barv in z njimi povezanega prodajalca, pričnemo ugotavljati, da katalogi ene barve pravzaprav prihajajo ob vedno istih dnevnih. Šele takrat, ko smo seznanjeni z dinamiko katalogov, se začnemo posvečati vsebini katalogov, kjer je prvo vprašanje vedno:«Ali je salama v akciji resnično vredna svojega denarja?«

Ni komentarjev:

Marketing Ad